Selamat Datang diucapkan kepada semua kaki-kaki pancing dan pencinta khazanah dari mana jua pun asalnya. Paparan ini hanyalah bertujuaan untuk berkongsi pengalaman dan pengetahuan bagi aktiviti-aktiviti memancing, mengenali jenis-jenis ikan yang terdapat di perairan Brunei tak kira ikan air tawar atau pun ikan air masin. Menostalgiakan kenangan-kenangan manis sewaktu memancing melalui gambar-gambar memancing dan akhir kata diucapkan Ribuan Terima Kasih kepada semua pengunjung blog ini. Sekian Terima Kasih

Tuesday, April 21, 2009

TRIP SUSULAN SELEPAS TIADA KEPUASAN

19th April 2009, Jam 1600HRS - 2300HRS, Trip kali ini adalah susulan selepas tiada nya kepuasan memancing kelmarin, C-Dapatz Team iaitu Mayan, Nuai, Awang n Sudir turun lagi kelaut di lokasi yang sama. Tapi kali ini teknik pancing dibuat secara pancing dasar dan hasilnya adalah seperti ikan Languran, Pengantaran (Kerapu Bara) , Kerisi Bali, Kerapu n Pisang².

Cuaca sangat mengizinkan ganya arus agak deras, pakai batu barat ja. Alhamdullilah ada jua rezeki malam a2 uleh memajal jua tu hehehehe.


Uleh C-Mayan... banyak sambaran

Pengantaran berat semua 2.5 Kg

No comments: